Apollo Hotels & Resorts steunt Stichting Pink Ribbon

Vandaag gaat de campagne ‘Slapen en Ontspannen voor Stichting Pink Ribbon’ van start. Alle hotels zetten zich in met daarbij extra aandacht voor Thermae 2000. Voor een speciale prijs, waarvan een deel van de opbrengst ten goede komt aan Stichting Pink Ribbon, boekt men in alle veertien hotels exclusieve arrangementen voor Stichting Pink Ribbon, inclusief alcoholvrij welkomstdrankje. Ook zijn er speciale ‘Sweet Dreams’ kussenslopen te koop en maakt de hotelgroep een vaste donatie per boeking over aan Stichting Pink Ribbon. Medewerkers kunnen er voor kiezen de waarde van hun kerstpakket te doneren aan de Stichting. En dit is nog maar een greep uit de vele initiatieven die dit jaar gepland staan. Door middel van deze acties vraagt Apollo Hotels & Resorts de gasten èn medewerkers om aandacht voor borstkanker.

 De jonge en dynamische hotelketen heeft drie belangrijke peilers: True Spirit, Hospitality en Couleur Locale. True Spirit staat hierbij voor levensvreugde. Het doel is om alle gasten binnen de hotels een ‘feel good’ gevoel te bezorgen.

 Francesco Monaco, Managing Director Apollo Hotels & Resorts: “De keuze voor Stichting Pink Ribbon hebben wij zeer bewust gemaakt omdat wij vierkant achter hun doelstellingen staan. Wij vinden het van groot belang bij te dragen aan het inzamelen van donaties om zo de financiering van voorlichtingsprojecten en wetenschappelijk onderzoek op het gebied van borstkanker mogelijk te maken. We zijn dan ook erg blij met deze samenwerking en vertrouwen erop dat we met onze campagnes een positief resultaat behalen voor de Stichting.”