Look of Love terug op televisie
In de Look of Love zetten Robert ten Brink en Dyanne Beekman alles op alles om liefdes te redden die op de rand van de afgrond balanceren. Na een periode waarin beide partners zichzelf en elkaar weer leren kennen wordt hun relatie, zowel van binnen als van buiten, mooier dan ooit. Hun nieuwe coupe is een belangrijk onderdeel, want 80% van de eerste indruk wordt immers bepaald door het kapsel. Dit voorjaar trok De Look of Love met succes! gemiddeld 1,3 miljoen kijkers per aflevering. Nog meer succes werd geboekt met de acties in de kapsalon en online. De campagne heeft de Nederlandse kappersbranche een enorme boost gegeven. Keune heeft als hoofdsponsor daarom besloten om ook het tweede seizoen hoofdsponsor van de Look of Love te worden.
Societykapper Marc Lubach
Societykapper Marc Lubach is dit seizoen, als het nieuwe gezicht te zien in de Look of Love. Hij verzorgt in alle 8 uitzendingen de nieuwe coupe van de kandidaten en brengt de rol van de kapper als specialist onder de aandacht van de kijker. Marc Lubach werkt regelmatig voor gerenommeerde bladen als Talkies, Beau Monde en Glossy en hij is de hairstylist van veel bekende Nederlanders. In de Look of Love zal hij de nadruk leggen op het gebruik van professionele haarproducten.
Grootschalige online campagne
Rondom het televisieprogramma heeft Keune in deze periode wederom een grootschalige campagne op TV en internet. Met aankondigingen op RTL4 in december wordt de consument uitgenodigd om voor het nieuwe jaar, een nieuwe look voor zichzelf te creëren. Op www.keune.nl kan de kijker zichzelf een nieuwe coupe aanmeten met de virtuele make-over. De virtuele actie is dit voorjaar door ruim 100.000 vrouwen bezocht. Om deze nieuwe coupe werkelijkheid te laten worden, wordt weer met een speciale actie naar de Keune kapsalon verwezen. Look of Love is vanaf woensdag 20 oktober a.s. gedurende 8 weken om 21.30 uur te zien bij RTL 4.